woensdag 8 februari 2012

Noem me gek

Noem mij gek .. Zweverig of gewoon niet normaal. Tja dat kan !

Jaylen heeft nu 3 behandelingen gehad met reiki en een paar op afstand. Gelijk na de eerste behandeling hebben wij een groot verschil gemerkt hij leek rustiger en meer zichzelf.

Na de tweede behandeling merkte ik veel meer verschil hij was nog meer zichzelf en stukken vrolijker. Gewoon veel meer in balans.

Vanavond heeft hij de derde behandeling gehad en ligt nu heerlijk te slapen.

Zijn kamertje is ook behandeld en hij heeft nu een vrolijke edelsteen onder zijn matrasje liggen.

Ergens vind ik het jammer dat mensen nu denken dat ik gek ben om hierin te geloven, Maar ik heb de verschillen zelf gezien ik zie dat hij zich beter voelt en meer zichzelf is en super ontspannen is na een behandeling.

Jaylen is gewoon een super pittig en vooral een heel sterk mannetje die omdat hij zoveel kan en vooral heel veel wil wat hij nog niet kan gefrustreerd raakt en op de 1 of andere manier in combinatie met tandjes en de prikjes is hij gewoon wat uit balans geraakt.

Noem mij gek of zweverig .. Maar ik heb met eigen ogen gezien dat hij hier zoveel baat bij heeft gehad. En als ik mijn knuffeltje hierbij de grote ontwikkelingen in zijn leventje kan ondersteunen zeg ik waarom niet ??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje wel voor je reactie !

Laat je ook je naam achter ?