woensdag 14 maart 2012

Exceem met een staartje

Hoe blij dat we waren dat de hormoonzalf aan leek te slaan hoe verdrietig waren we gisteren. Jaylen had ontzettend veel last van zijn exceem en heeft ontdekt dat hij kan krabben... Wat het alleen maar erger maakt.

Hij ging kapot van de jeuk. Snel in een lauwbadje met zemelen gedaan maar het werd niet minder en hij was niet af te leiden van het krabben. Zetpil gegeven in de hoop dat dat wat zou verlichten .. Pas na anderhalf uur werd het iets minder en hij iets rustiger.

Omdat het al 5 uur was heb ik de HAP gebeld met de vraag wat nu ??? De assistente vond het geen spoed ? Wat nou geen spoed mijn ventje krabt zichzelf kapot en hun vinden het geen spoed....

De dokter daarintegen vond het wel nodig dat we even kwamen. Die heeft geadviseerd 2 keer daags te smeren met de hormoonzalf en de eerste paar dagen nog maar even op een spiegeltje van zetpilletjes te laten zitten zodat hij niet weer zo'n heftige jeukaanval krijgt.

Gisteren avond is onze buurman van verderop nog even langs geweest om hem een reikibehandeling te geven na 20 minuten werd hij eindelijk helemaal ontspannen en is hij lekker gaan slapen. Tot half 4 .. Zetpil was uitgewerkt.. Krijsen !!! Arme jongen weer zoveel jeuk en hij was zo moe viel wel in slaap tot hij het matras weer voelde gelijk weer schuren en krabben. Op een gegeven moment ben ik maar op ons bed gaan zitten in de hoop dat hij op mij in slaap zou vallen en dat gebeurde. Zo hebben we tot half acht gelegen.

Men zegt wel "Jeuk is erger als Pijn" Ik geloof dat voor 100 %

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje wel voor je reactie !

Laat je ook je naam achter ?