maandag 5 maart 2012

Exceemerig enzo

Jaylen heeft nadat ik een keer rijstebloem heb gebruikt om de voeding dikker te maken tegen de reflux exceem gekregen. Duidelijk was wel dat hij dus niet tegen de rijstebloem kon. We hebben dit dan ook nooit meer gebruikt.

De plekjes werden wel minder maar over ? Nee dat ging het niet. Ik ben er mee naar de dokter geweest zalfje gekregen maar ook hiervan werd het niet beter.

Ik heb het aangekeken..Geen wasverzachter meer, Niet te vaak in bad, Goed vet houden, Helemaal niet meer insmeren om te kijken wat er gebeurd.. Nou niks dus.

Gisteren was het zo erg hij zat er weer helemaal onder en het was zo ontzettend vurig rood. Hij heeft er last van dat was me wel duidelijk hij schuurt zich als hij ligt omdat het jeukt. Door het schuren gaat het weer branden...


























Dus toch maar langs de dokter en we hebben een zalfje met hormonen gekregen nu hopen dat het over gaat voor hem. Het is het alloude bekende kinderexceem volgens de dokter. Ook kon het stiekem een voorbode voor astma zijn ( Denkt Denkt ja ! Mich heeft astma gehad) Daar gaan we maar niet vanuit.

Ik smeer hem 1 x per dag in met de hormooncreme verder met vasalinette om het vet te houden. En hij ligt het meerendeel van de dag in zn rompertje dat vind hij momenteel het prettigst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje wel voor je reactie !

Laat je ook je naam achter ?