vrijdag 30 maart 2012

Grote sprongen !!

Dat maakt onze kleine man nu door. Sinds een weekje kan hij een paar passen vooruit kruipen tot grote vreugde, Maar ook verdriet want sterk genoeg om kilometers te kruipen is hij natuurlijk nog niet. Hij heeft al wel door dat hij nu ook dingen boven zijn hoofd kan pakken. Zoals de poef en de rand van zijn bed. Die hebben we dus ook maar snel een trap naar beneden gedaan. Want we hebben geen zin dat onze acrobaat er straks naast ligt in plaats van erin.
Ook zit er een klein hoek tandje onder te pesten en te duwen, Maar door is hij nog niet.. Al die grote sprongen in zijn ontwikkeling zorgen wel voor een onrustig mannetje snachts hij kan het allemaal nog niet verwerken en dat uit zich in zijn slaap. 

Elke ochtend eten we nu samen een broodje hij vind het heerlijk !! Hij krijgt momenteel alleen nog de korst en dat vind hij Jammiee. Hij maakt er heerlijke geluiden bij van hmmm tot mmmmm.



Zelf ben ik deze week naar de kapper geweest omdat ik al 3 maanden nonstop uithaar en niet een beetje nee heeeel veel. Echt dikke plukken. Tel daarbij een draakje die er aldoor aan trekt en mijn extreme gewichtsverlies waardoor dit nu wel heel sluik lijkt dit lange haar. Heb ik het eens flink anders laten doen flink stuk er af en het staat echt vele malen beter ! Ik ben er blij mee.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje wel voor je reactie !

Laat je ook je naam achter ?