maandag 11 juni 2012

Spelen met 8 maanden en 3 weken

Dat is net zo lang als Jaylen in mijn buik heeft gewoond. Toch wel heel bijzonder en speciaal dat hij nu net zo lang al op de wereld is met zijn beide voetjes..

Vandaag heb ik een heerlijke dag met vriendinnetje Kim en haar zoontje Levi gehad. Haar broer Dennis was er ook om voor mij een ontwerp te maken voor mijn nieuwe blog ((Komt later !!))

Het was geweldig chaotisch, kindjes die over de grond en door de tuin sjeesde, Honden die over en onder elkaar door vlogen.. Dennis achter de computer bezig, Ik achter Jaylen aan, Kim die met van alles en nog wat bezig was maar vooral mamafietsen !!



























Ons doel was om wat mooie plaatjes te schieten voor mijn gewonnen canvasbon die ik dan ein-de-lijk eens kan inleveren. Ik heb zoveel foto's ik kan niet eens kiezen welke ik wilde gebruiken. Tot Kim met het idee kwam nog eens wat nieuwe te maken. En de rest is geschiedenis. Alle eer gaat naar Kim ! Ik ben er heel blij mee. Kijk en Oordeel zelf ....

1 opmerking:

  1. Was super gezellig! :) Ik vind het ook zo leuk dat Jaylen en Levi en Bella en Mazzel en wij het allemaal zo goed met elkaar kunnen vinden. Leuk!

    En je weet wel wat mijn favoriet is ;) x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje wel voor je reactie !

Laat je ook je naam achter ?