dinsdag 5 juni 2012

Tussen KISS en Eiersalade ;-)

Het Kiss-syndroom dat is wat Jaylen heeft overgehouden aan de vlotte bevalling met de vacuumpomp. Niemand in het hele ziekenhuis heeft mij gewezen op de gevaren van het bevallen met de pomp. Okay ik weet ook heus wel dat ze je dat niet even gaan uitleggen op het moment dat je kindje er met spoed uit moet. Maar na die tijd is het volgens mij een kleine moeite om er even op te wijzen dat door het trekken aan het hoofdje van je kind best eens het een en ander niet goed kan gaan staan.

Na de bevalling had hij natuurlijk een prachtig blauw/paars ei op zijn hoofd. Ik weet nog goed dat hij elke keer zijn mutsje aftrok ik durfde hem niet op te doen bang dat ik hem pijn zou doen. Papa heeft elke keer het mutsje weer goed gedaan. De bult trekt vrij snel weg en binnen 1 week was hij dan ook volledig verdwenen. Wel had hij nog wat wondjes en een dikke blauwe bloeduitstorting.

Nu 8,5 maand later wetende wat ik nu allemaal weet kan ik soms best verdrietig worden dat mijn baby al die tijd met pijn heeft rondgelopen. Omdat er gewoon niet geinformeerd word over de gevaren en de risico's die het met zich mee brengt.

Wij ons maanden afvragen waarom hij niet gewoon ging slapen en waarom het altijd zo'n gevecht was om hem in slaap te krijgen. Waarom hij altijd zo overstrekt op zijn zijde wil liggen als hij slaapt. En waarom hij nooit lekker ontspannen lag in bed zoals je op veel foto's van kindjes wel ziet.

We zijn bij de huisarts,kinderarts en het Consultatieburo geweest. Niemand maar dan ook niemand heeft verder gekeken. Ze behandelde hem gewoon als een kindje met slaapproblemen die wij maar moesten laten huilen via de 10 minuten methode. Wat ben ik blij dat we dat niet hebben gedaan.

Nu heeft hij 2 behandelingen gehad en ligt hij van overstrekt gespannen


Naar compleet relaxt en ontspannen


Tuurlijk zijn nu alle problemen niet gelijk opgelost en is het nog altijd een slaapspookje maar ik zie verbetering en daar gaat het om. Wetende dat hij na een paar behandelingen geen pijn meer heeft !
Over 3 weken gaan we terug naar de manueel en dan ben ik heel benieuwd hoe zij het vind voelen in zijn ruggetje en nekje.

Ik wil dan hierbij ook iedereen aanraden als je een vermoeden hebt dat er iets niet goed zit in het lichaampje van je kind altijd je gevoel te volgen !

Dan gauw naar de eiersalade .. ;-)
Gisteren hebben we heerlijk soep gegeten met stokbroodjes en beleg en ik maak dan altijd wat lekkers voor op het brood erbij. Dit keer ook eiersalade.. 

Vandaag dus the left overs opgegeten wat er nog over was want Mich had bijna alle eiersalade al op gegeten.

Dit vond onze kleine man er van om te smullen !!!!!!!!














Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje wel voor je reactie !

Laat je ook je naam achter ?