zondag 13 november 2011

Wandelen in Gieten

Zaterdag hebben Esmiralda en haar dochterje Naomi en Jaylen en ik heerlijk gewandeld door de bossen van Gieten. Het was ontzettend koud dus voor Jaylen lekker een kruik mee in de kinderwagen.

Toen we aankwamen in het bos zagen we dit ...


2 Zoete kindjes in dromenland !


Ondanks dat het in de herfst vaak veel regend en het niet het mooiste weer is. Vind ik het qua kleuren zeker 1 van de mooist seizoenen. Ik ga ook graag op fotojacht met dit weer. Dit jaar was het er nog niet echt van gekomen door de geboorte van Jaylen. Maar nu had ik mn camera mee en heb ik toch wat leuke plaatjes kunnen schieten.



Jaylen vond het ook erg lekker in zn wagen .

Naomi


Ik heb ook nog een paar leuke foto's gemaakt van Esmiralda en Naomi samen. Alleen moet ik die nog even door photoshop halen. Esmiralda heeft ook foto's van mij en Jaylen gemaakt.











1 opmerking:

  1. Leuk beschreven meid!!

    Vond het heel erg gezellig .. je hebt er leuke foto's van overgehouden.!!!

    Doen we snel nog een keer..

    Knuff Esmiralda

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje wel voor je reactie !

Laat je ook je naam achter ?