vrijdag 2 december 2011

.. December ..

Dan is het al weer December.. En wat was het een bewogen jaar voor ons.



Een jaar waarin ik te horen kreeg dat ik een baarmoeder ontsteking had en daaraan geopereerd moest worden.

Een jaar waarin ze me vertelden dat als ik aan kinderen wilde beginnen dit best eens lastig zou worden ivm de vele littekens op mijn eierstokken en de ontsteking die in mijn baarmoeder zat.

Een jaar waarin vriendschappen zijn beeindigd en een jaar waarin nieuwe vriendschappen zijn gesloten.



Een jaar waarin we een week na mijn operatie te horen kregen dat ik zwanger was.

Een jaar waarin we ons kindje voor het eerst hebben bewonderd.



Een jaar waarin ik door de zwangerschap erg ziek ben geweest tot aan de sondevoeding aan toe en 20 kilo afviel.



Een jaar waarin we veel in het ziekenhuis zijn geweest in mijn zwangerschap.



Een jaar waarin ons prachtige kereltje geboren is en wij papa en mama werden.



Een jaar waarin we afscheid hebben moeten nemen van lieve bobbie. Die gelukkig een super huis terug heeft gekregen.



Een jaar waarin Jaylen zijn eerste sinterklaas gaat vieren.

Een jaar waarin we samen als gezin gezellige dagen gaan hebben met kerst.



Een jaar waarin we samen 2011 gaan afsluiten op naar een geweldig 2012 !!



Kortom een jaar om nooit te vergeten !!

Hopend dat volgend jaar nog veel meer moois voor ons gezinnetje gaat brengen.

2 opmerkingen:

  1. heftig maar ook een leuk jaar geweest zo te lezen.... geniet maar van 2012!! kan alleen maar beter worden met zo'n heerlijk kind!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Das een bijzonder jaar in een vogel vlucht!
    Met een heerlijk ventje!
    Op naar een net zo mooi 2012.
    Groetjes Reni

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje wel voor je reactie !

Laat je ook je naam achter ?