maandag 5 december 2011

Kadootjes van Sinterklaas

Sinterklaas Kapoentje ...

Zondag hebben we bij mijn ouders sinterklaas gevierd. We hadden lootjes getrokken en iedereen moest een gedicht + suprise maken. Al gauw stond de hele tafel vol met kado's !



Om de beurten mochten we een kadootje uitpakken, Audrey van (4) kon niet wachten om haar kadootjes uit te pakken maar ook zij moest wachten tot de anderen hun kadootje hadden uitgepakt. Iedereen mocht om de beurt iemand kiezen zij koos mij elke keer. Haha.


We zijn allemaal flink verwend. Ik heb een mooie schaal voor op tafel gekregen met allemaal kaarsen en lekker douchespul. Mich heeft sokken en ondergoed en nog wat handige dingetjes gekregen.

Jaylen heeft van dit spektakel niks meegekregen die lag lekker op Opa zijn plekkje in bed te slapen.



Toen hij wakker werd mocht ook hij zijn kadootjes uitpakken .. Hij snapte er nog niets van natuurlijk. Hij heeft 2 setjes mooie kleren gekregen en een knuffel tingeling en een rammelaar.

Op naar de kerstdagen ! Ik heb dan ook de kerstboom al opgezet. Dit jaar geen kerstballen maar allerlei rieten en houten hangers. Ook leuke stoffenkussentjes heb ik er in gehangen. 


Gezellige feest maand ! 


1 opmerking:

  1. He Sharmayne..!

    Sorry dat ik nu pas een keer een reactie achterlaat.. Wat leuk dat je ook een blog hebt!

    Wat is Jaylen een lief stoer mannetje zeg, om trots op te zijn.

    Levi is nu ongeveer 16 maanden en snapt nog niet waar al die cadeautjes wegkomen. Geeft niks, de gezelligheid is het belangrijkst toch?

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje wel voor je reactie !

Laat je ook je naam achter ?