zaterdag 3 december 2011

Te groot , Te wijd , Te slobberig ....

Iedere vrouw die zwanger is geweest en net een kindje heeft kent het wel, Waneer pas ik mijn oude broeken weer. Vaak is dit omdat er nog wat kilo'tjes aanzitten van de zwangerschap. Bij mij is het juist andersom ..

Zuchtend stond ik voor de kast, Te groot , Te wijd ... *zucht*  Mich kwam thuis en die vroeg zich af wat er aan de hand was ... Ik heb gewoon geen kleren meer mopperde ik. Het past gewoon allemaal niet meer al mijn broeken slobberen langs mijn benen zitten niet mooi meer om mijn kont en ze zakken af zelfs met riem !!

Nou zegt hij dan gaan we toch even winkelen .. Nog vertwijfeld kijk ik hem aan zou ik nu wel allemaal nieuwe kleren gaan kopen. Straks kom ik wel weer aan en dan heb ik er niets meer aan... 

Al weet ik zelf dondersgoed dat zolang ik borstvoeding geef ik echt niet veel ga aankomen. En borstvoeding wil ik zeker nog een hele lange tijd gaan geven dus ... Winkelen is het !

Na 4 winkels te hebben gehad waar ze niks leuks hadden of alleen grote maten en dan spreek ik over 38 / 40 mijn oude maat. Zijn we bij de takko geslaagd. 2 mooie spijkerbroeken en wat nieuwe shirts. 

Bij de kassa moet ik toch stiekem even lachen .. Ik heb nu gewoon 3 garderobes maat 38/40, Zwangerschapskleren en dan nu maatje 36.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje wel voor je reactie !

Laat je ook je naam achter ?