dinsdag 14 februari 2012

Dragen

Dragen .. Dat ben ik gaan doen. Aangestoken door een vriendinnetje van mij die ook haar kindje draagt heb ik besloten toch een aanschaf te doen.

Omdat ik het dragen met een doek niet zag zitten ben ik voor een voorgevormde gegaan die ergonomisch verantwoord is voor de heupjes en het ruggetje van de baby.

Ik heb een consult gehad van een mevr in Groningen en die had verschillende dragers mee. Mijn keuze is op de marsupi gevallen. 2 Dagen later had ik hem dan ook in huis. Geweldig !!

Waarom ben ik hier niet eerder mee begonnen. Jaylen vind het heerlijk het is super handig tijdens het wandelen met Mazzel.

Nu ik aangestoken ben met het virus ben ik me ook in de doeken gaan verdiepen. En wat kreeg ik vanmorgen met de post ?? Een doek.. Maar niet door mij besteld. Mijn lieve mannetje had zomaar een doek besteld.

Gelijk geprobeerd natuurlijk en het was super. Heerlijk.

Ik ben heel blij met mijn 2 nieuwe aanwinsten. En wissel ze dan ook lekker af.



2 opmerkingen:

  1. Wat gaaf dat je ook bent begonnen! Geweldig he?
    Het is idd heel verslavend!!
    Liefs,
    Frederike

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje wel voor je reactie !

Laat je ook je naam achter ?