woensdag 1 februari 2012

Reikie

Momenteel voelt ons ventje die vandaag al weer 19 weken is zich helemaal niet happy. Hij zit niet lekker in zijn vel. Wij ( dokter CB mich en ik ) kunnen de vinger er niet op leggen.

We zien dat er iets is maar wat ??

Is het een reactie op Koemelk .. Of zijn het toch zn tanden die hem zo dwars zitten .. Konden ze maar praten en vertellen wat er aan de hand was.

Vanmorgen toch maar weer naar het CB geweest. Ze weten het niet ze durven het niet te zeggen. Het enige wat ze zeggen is dat hij minstens 5 weken vooruit loopt in zijn ontwikkeling. Daardoor is hij ook wel wat gefrustreerd dat zie ik zelf ook wel. Maar dat geeft geen reden tot ontroostbaar huilen uit het niets.

Ze gokken op Koemelkallergie .. Maar zoiets kan toch nooit zomaar onstaan ?.. Hij had dan toch al veel eerder klachten moeten hebben ?? Ik weet het niet en zij weten het eigelijk ok niet.

Dit is nu de 4de week dat hij zich zo voelt , En wij we bij staan niks kunnen doen.

Ik heb daarom een buurman verderop gevraagd of hij mischien eens wil komen kijken naar Jaylen. Deze meneer is een gecerificeerd Reikie Master. Mischien krijgt hij hem weer wat in balans met goede energie, Of voelt hij mischien zelfs wel waar hij last van heeft.

Vanavond komt hij kijken ik vind het heel spannend en hoop vooral dat er voor ons ventje wat verbetering in komt waar hij dan ook last van mag hebben.

Mij maakt het eigelijk niet uit wat,wie of hoe hij geholpen word als hij zich maar weer beter gaat voelen en weer ons vrolijke kereltje word !

2 opmerkingen:

  1. Hoop dat het helpt! Heb je er al ook eens over gesproken met een LK? Misschien heeft die een idee?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vervelend dat het niet lekker loopt joh! En ja als een kind vooruitloopt op normale ontwikkeling is het beslist niet altijd leuk voor het kind. Daar kunnen ze echt ongedurig van worden.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje wel voor je reactie !

Laat je ook je naam achter ?