dinsdag 28 februari 2012

Koken ..

Doen we tegenwoordig zo ..














Toen ik zwanger was kon ik eigenlijk bijna tot niks eten, Omdat ik niks binnen kon houden. Na mijn bevalling toen ik eindelijk weer lekker kon gaan eten was ik eerst bang om sommige dingen weer te proberen. Gewoon bang om weer misselijk te worden weer te moeten spugen ik wou dat niet meer !

Stukje bij beetje kreeg ik weer vertrouwen in mezelf dat dat niet ging gebeuren.

Omdat Jaylen borstvoeding krijgt is het belangrijk goed en gezond te eten. Dat doen we dan ook erg bewust.

Voor mijn zwangerschap kon ik kilo's snoep op in mijn zwangerschap niet met als gevolg dat ik nu gewoon afgekickt ben van suiker en zoetigheid ik heb het niet meer nodig. Waar ik eerder een halve zak chips op af of soms wel eens een hele .... Eet ik er nu maar een handje uit en dan vind ik het wel weer mooi.

Grappig dat sommige dingen alles veranderen ! In goede zin.

1 opmerking:

  1. Echt apart is dat, dingen veranderen.

    De foto's zijn erg leuk! En lief. Wat een mooie blauwe ogen. Fotogeniek.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje wel voor je reactie !

Laat je ook je naam achter ?