maandag 9 januari 2012

Flessenkind

Tja een speen is hij niet dol op, Maar hij is ook niet dol op een fles. Sterkter nog hij weigerd de fles !

Ik geef Borstvoeding en af en toe heeft hij ook wel een flesje gehad gevuld met melk van mij. En ineens heeft hij besloten dat hij geen fles wil. Dit was ongeveer met 8 weken.

Alle gekke stunts heb ik uitgehaald om hem te laten zuigen aan de fles. Ik heb inmiddels een heuze collectie spenen en flessen. Van duur tot goedkoop. Van Bibi vormige spenen tot een speen die lijkt op een borst qua doorstroom. Baten mag het allemaal niet hij vind het gewoon niks...






Handig is dit natuurlijk niet als ik eens weg moet en hij niet mee kan. Daarom ben ik een tijdje geleden begonnen hem uit een bekertje te laten drinken een tuitbeker wel te verstaan. Mijn baby drinkt uit een tuitbeker.... Nou ja drinkt ? Ik giet het in zijn mond en hij slikt het door als een grote vent ! Je kan je voorstellen dat dit een knoeiboel word natuurlijk. Maar dat maakt me allemaal niks uit ik weet dat als er nood aan de man is hij wel drinkt uit een beker.

Nou moest ik vanmorgen naar de manueeltherapeut al vrij vroeg. En dat was dan haasten met Jaylen. Dus die bleef bij Papa die toch wat later kon beginnen. Om half 8 had hij nog wat gedronken ik zeg het eerlijk het was niet heel veel omdat hij in slaap viel. Ik ben om kwart over 8 weg gegaan en om half 10 was ik weer thuis.

Wat tref ik aan een Jongetje die graag drinken wou. Maar niet de fles van papa wou hebben.. Mich heeft van alles geprobeerd maar NEE was het hij wilde het gewoon niet. Toen moest hij dus wachten tot ik terug was.

Ergens had ik stiekem hoop dat Jaylen de fles wel wou drinken als ik er helemaal niet bij zou zijn. Maar we geven maar toe hij heeft gewonnen we gaan het niet meer proberen. Voortaan zet ik een tuitbeker klaar en als hij dan honger heeft mag hij drinken uit zijn bekertje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje wel voor je reactie !

Laat je ook je naam achter ?