woensdag 11 januari 2012

Precies 1 jaar geleden..

Melde ik mij s'ochtends bij de huisarts met buikpijn klachten. De beste man stuurde me door naar de spoedhulp op verdenking van een blinde darm onsteking..

De hele dag in het ziekenhuis geweest voor allerlei onderzoeken. De onstekingswaardes waren veel te hoog. Dat moest wel de blinde darm zijn. Echo gehad konden de blinde darm niet goed zien.

Aan het einde van de dag rond 8 uur besloten ze mij op te nemen en toch te opereren. Was het de blinde darm dan haalde ze die er gelijk uit. Was het dat niet gingen ze verder kijken en kwam de gyneacoloog ook nog even ivm problemen in het verleden.

De hele dag had ik nog niks gegeten en mocht ook niet meer eten natuurlijk ivm de operatie. Ik ben snachts geopereerd en moest een week blijven aan zware antibiotica kuren.

Het was een baarmoederonsteking.. Op 2 plekken in de baarmoeder hebben ze vocht weggehaald en dat ging op de kweek. De antibiotica zorgde er voor dat ik erg ziek werd heel erg misselijk vooral ... De zusters gaven ook aan dat dat door de AB kwam.

Na een week mocht ik naar huis en moest ik de kuur thuis doorzetten. Elke keer als ik 1 pil innam kwam het er 2 minuten later weer uit. 4 keer heb ik gebeld naar de huisarts dat ik bleef spugen en de AB niet binnen bleef dus.

22 Januari voelde ik me zo slecht dat ik gebeld heb naar de Gyn we mochten gelijk komen.

Het riedeltje speelde zich weer af urine testen bloed testen... Ik roep nog heel laconiek naar de verpleegster dat ze dat niet hoeven te doen want zwanger was ik een week geleden niet volgens hun testen.

1 uur later komt de Gyn er aan en die zegt eerst dit even je bent ZWANGER ....... Wat ?!! Dat kan helemaal niet alle testen waren negatief elke keer hoe kon dat nou ?? En die operatie en het vocht weghalen in de baarmoeder dan ?

De gyn heeft een echo gemaakt daarop was een vruchtzakje te zien, Maar nog geen kloppend hartje. Hoe botter hoe beter was het motto van deze Gyn. Hij gaf aan dat we er geen hoop op moesten vestigen omdat ze in de buik zijn geweest en de hoeveelheid AB maakte de situatie niet er niet beter op.

Zo werden we naar huis gestuurd... We hadden net gehoord dat er een kindje in mijn buik zat maar of het ging leven was afwachten ?

2 slopende weken gingen voorbij. Maar toen was het zover we kregen een nieuwe echo en jawel het hartje klopte !!!

Nu precies een jaar geleden dat ik geopereerd werd moet ik er toch even aan terug denken. Hoe bijzonder het allemaal is dat Jaylen gezond ter wereld gekomen is en van alle medicatie en operatie  niks heeft overgehouden. Met recht ons grote wonder !

2 opmerkingen:

  1. gek lichaam hebben we he! ik had dezelfde buikpijn en dezelfde symptomen, blinde darm ontsteking. maar daarvoor zouden mijn darmen in spiegelbeeld liggen.... een week later testte ook ik positief. gelukkig geen operatie zoals jij, en kijk 's wat een heerlijk mannetje je hebt! Lees je blog elke keer, erg leuk! keep up the good work :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is echt een heel groot wonder. Om te koesteren.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje wel voor je reactie !

Laat je ook je naam achter ?