dinsdag 17 januari 2012

Van kinderwagen naar Wandelwagen

De kinderwagen bak hebben we dankbaar gebruik van gemaakt eerst als wiegje de eerste weken naast bed. Toen Jaylen gewoon op zijn kamertje ging deed hij gewoon dienst als kinderwagen. Elke dag een flinke wandeling met Mazzel.

Voor de snelle dingen gebruikte ik altijd de maxicosi die kan je er ook op klikken namelijk. Anders moet altijd die grote bak mee erg onhandig.

Inmiddels is Jaylen best lang en ligt hij gewoon niet prettig meer in de bak. Daardoor maakte ik de laatste tijd alle wandelingen met de maxicosi, Alleen vind ik dat zelf niet heel prettig omdat hij dan niet veel bewegingsvrijheid heeft. En perse in 1 houding word gedrukt. En omdat ik toch 2 keer per dag een flink stuk loop heb ik besloten vandaag de inzet voor de wandelwagen naar beneden te halen.

Tuurlijk is dit nog te groot voor Jaylen maar met de lekkere wintertrappelzak en een dekentje ligt hij heerlijk in de wagen veel lekkerder als in de maxicosi.

Het was vandaag ook heerlijk weer en hebben een lekker stuk gelopen samen met Mazzel die ook vollop genoot van het zonnetje.

De kinderwagen ombouwen was echt het beste wat ik kon doen Jaylen heeft het zo naar zijn zin gehad tijdens het wandelen hij brabbelde lachte en gilde vollop. Om uiteindelijk lekker in slaap te vallen na een flink stuk wandelen.

http://www.youtube.com/watch?v=dJeLsONfekM&feature=youtu.be














2 opmerkingen:

  1. Wat grappig, we hebben precies dezelfde kinderwagen! Heerlijk he die winterzak. Ideaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtfoto's. Ik geniet zomaar even mee.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje wel voor je reactie !

Laat je ook je naam achter ?