donderdag 10 november 2011

7 Weken en 1 Dag

Eigenlijk wilde ik gisteren een blog plaatsen toen Jaylen 7 weken was. Maar goed als mama kent iedereen het wel dan heb je weer veel te doen en dan schiet het er bij in..

Ons ventje al weer 7 weken oud. De tijd vliegt echt ontzettend hard om. Iets te hard naar mijn idee. Voor mijn gevoel lag ik gisteren nog te bevallen. Maar nu is hij er al weer 7 weken.

Van maatje 56 zitten we nu op maatje 62 en van maatje 1 luiers zitten we alweer in maatje 2.

We kunnen ons niet meer voorstellen dat Jaylen er niet is. Het is zo'n lekker lief ventje hij begint nu echt gericht te lachen waardoor je op alle momenten van de dag een big smile tegemoet komt. Ook al is dat midden in de nacht tijdens de voeding.

Borstvoeding gaat ook super goed. Ik had van te voren niet echt een beeld bij de voeding hoe dat allemaal zou zijn. Maar ik vind het echt geweldig het zijn die kleine momentjes samen met Jaylen die echt van ons zijn. Ook is het super handig geen geklooi met flessen en poedertjes onderweg. Hij groeit ook als kool !!



Zeg nou zelf wat is er mooier dan Mama's Melk ?

1 opmerking:

  1. :) super leuk!! en jaja mama melk is geweldig hier nog een die er zo goed van groeit!! :D
    kus rinke

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje wel voor je reactie !

Laat je ook je naam achter ?