woensdag 23 november 2011

9 Weken en Prikjes

Vandaag is Jaylen 9 weken oud. En hadden we een afspraak op het Consultatieburo voor zijn eerste prikjes.
We moesten er al optijd wezen 9 uur ! Dat is voor meneer slaapkop nog wel wat vroeg ik moest hem daarom ook wakker maken. Gauw aangekleed en nog even snel een korte voeding gegeven.

Onderweg naar het CB begint het te sputteren bah ! het is toch wel echt herfst. Daar aangekomen is er geen parkeerplek meer dus ik parkeer een eindje verderop. Met de toch wel zwaar wordende maxicosi snel naar binnen.

Het is al flink druk ik moet weer zoeken om een plekje te vinden om Jaylen uit te kleden. Dan word hij opgeroepen om gewogen en gemeten te worden. Hij is 61 CM en weegt 5615 Gram. Hij is dus weer ontzettend gegroeid. Iets wat wij al wel door hadden aan zijn kleertjes te zien.

We mogen weer even wachten tot we nogmaals worden opgeroepen. Dan is het zover beetje zenuwachtig als ik ben lopen we naar binnen. Ze doet nog wat controles en geeft mooie complimentjes aan mijn baby dat hij zo ontzettend sterk is en mooi kan lachen.

Dan is het zover ze gaat de spuitjes klaarmaken. Zo lief als hij is kijkt hij de Mevr aan met een bigsmile.. :( totdat ze de spuit er in zette en daarop nog 1 volgde.

Zo ontzettend hard heb ik hem nog nooit horen huilen echt brullen met dikke tranen. Ik pak hem snel op en troost hem zo goed als ik kan. Nu zijn we klaar en mogen we weer naar huis. Ik besluit hem eerst nog even een voeding te geven niks is mooier dan troost bij mama te zoeken en dan ook nog warme melk te krijgen.

Al snel is hij weer rustig en kan ik hem aankleden. Tijdens het aankleden hoor ik weer een harde brul waarschijnlijk van het mooie meisje die ook zat te wachten. Stomme prikjes .

Onderweg naar huis valt hij snel in slaap. Hopelijk krijgt hij niet teveel last van zn prikjes.

1 opmerking:

  1. Ooww.. Jeetje nou hoop dat het snel vergeet!!

    Ik moet morgen met saar... Oei oei wat spannend!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje wel voor je reactie !

Laat je ook je naam achter ?