maandag 14 november 2011

Knak, Pats, Boem

Dat was wat mijn rug vanmiddag zei bij de Manueeltherapeut. In mijn zwangerschap had ik al veel last van mijn rug. Nou is dit niet heel gek aangezien ik chronische rugklachten heb dankzij een ongeluk die ik heb gehad. Maar na de bevalling had ik echt hele erge klachten. Soms zo erg dat ik Jaylen niet eens kon tillen.

Omdat ik al onder behandeling sta bij een bekkenbodemtherapeut vond ze het wel nodig dat ik toch maar eens langs de manueel ging. Ze heeft de afspraak geregeld en vandaag was het dan zover. Ik zag er nogal tegen op ik ben namelijk een keer eerder gekraakt en dat heeft me ontzettend zeer gedaan. Dus ik ging heen met gemengde gevoelens ..

Gelukkig ging dit op een hele andere manier dan de vorige keer, Tijdens het kraken maakte mn rug een geluid joh ! Abnormaal er zaten wel wat meer dan 3 wervels niet goed zei mevr de kraker. Al met al is ze een half uur bezig geweest. Daarna de spieren nog wat gemasseerd. En ik moet zeggen het deed me stukken minder pijn als de vorige keer en ik voel nu al dat het veel losser is en stukken beter beweegt !

Hopelijk ben ik nu van die klachten af.

1 opmerking:

  1. Blehhh,, klinkt wel eng hoor... aan de havenstraat in veendam zit trouwens ook iemand die ''wonderen'' vericht met een speciale techniek kan die je van veel pijn afhelpen..

    mischien ook iets voor jou?

    Heb er veel goede verhalen over gehoord...

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje wel voor je reactie !

Laat je ook je naam achter ?