zondag 6 november 2011

Lazy Sunday

Heel zachtjes hoor ik uit het kamertje aan de andere kant van de gang geluidjes komen. Ik kijk op mijn telefoon en zie dat het half 7 is. De geluidjes worden inmiddels wat harder dus ik sta op om te kijken. En daar ligt een heel vrolijk mannetje mij aan te kijken. Ik pak hem op en geef hem een dikke knuffel. 2 tellen later valt hij weer in slaap op mijn arm.

Snel neem ik hem mee naar onze kamer en kruip nog even lekker samen met hem onder de dekens. Hij slaapt nog lekker een uurtje door. Toen werd hij echt wakker want hij had honger !!

Beneden ligt Mazzel nog lekker in zn mandje te slapen. Ik leg Jaylen in zijn box en schuif een lekkere cake in de oven.

Op bed had ik besloten vandaag doen we helemaal niks. Gelukkig is Manlief het met mij eens. Heerlijk lummelend de zondag door.

Tegen 7 uur gaan we lekker met zn drieen in bad. Jaylen heeft lol voor 10. Papa geniet ook vollop van het spartellende mannetje.

4 opmerkingen:

  1. Leuk om zo te lezen!! Je schijft ook leuk! Groetjes rinke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om te lezen! En wat een prachtige baby-boy!

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Esmiralda www.esmiraldafotografie.nl14 november 2011 om 11:21

    Wat lief zeg.. Dat noem ik nog eens een zondag Volop Genieten....!!! I can feel the love...!!

    Knuff voor Jaylen..

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje wel voor je reactie !

Laat je ook je naam achter ?