zondag 13 november 2011

Sintmaarten 11-11-2011

Sintmaarten .. Dan is Oma Alie jarig. Dus vrijdag optijd op en vroeg in de kleren omdat ik optijd bij hun zou zijn. Waarom ? Omdat alle vriendinnen van Alie graag Jaylen even wouden bewonderen.

Tegen 12 uur kwam ik aan bij hun huis. Eerst Mazzel eruit gelaten die helemaal gek was om Brenda weer te zien de hond van mijn schoonouders. Toen gauw Jaylen uit de auto en in huis want het was zo ontzettend koud !

Oma was er ook die was ook heel nieuwsgierig naar Jaylen die had hem ook al eventjes niet gezien. Oh zegt ze wat is hij gegroeit !! Wat een beer. Oma had hem nog niet vastgehouden dus Jaylen mocht lekker bij oma op schoot zitten. Goh wat was ze trots...


Toen gingen we lekker patat eten met elkaar. Maar meneer bedacht voor het eten nog even een poepexplosie te produceren ... Tjonge jonge het zat tot aan zn nek.... Ik kon hem natuurlijk gaan wassen maar ik dacht Ome Dennis vind het vast erg leuk om met hem in bad te gaan. Dus bad vol kachel aan en gaan met die banaan.

Dikke lol hadden ze in bad !



Toen ik mijn mail ging checken op de computer zag ik een mapje met foto's van Jaylen. Waren dat allemaal foto's die ik nog niet had gezien !! Van de eerste dag nog in het ziekenhuis. Zo ontzettend leuk. Wat was het een frummeltje zeg.

1 opmerking:

  1. Esmiralda : www.esmiraldakantfotografie.nl14 november 2011 om 11:17

    hahah zo zo een Poep Explosie,, You Go Jaylen!!!!

    Wat een leuke foto's .. en vooral die onderste.. Helemaal in Love!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje wel voor je reactie !

Laat je ook je naam achter ?